"Allah know what is in every heart
sweet owner

Navigation : touch hover image




Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Dia maha mendengar




 Apa jarakmu? Jarak jauh. menanti & bersabar itu bukti kesetiaan.

See this? Petikan drpd twitter. Sekian. 

Kita mesti selalu doakan orang yang kita sayangkan.Doa untuk kebaikan & kebahagian bersama atau doakan untuk kebahagian masing masing. Terutama family, untuk diri sendiri and bestfriends right? And...for someone special. Deep in my heart. that feeling bila orang tu sentiasa ada dengan kita susah & senang tak pernah terlintas untuk lupakan kita. I just wanna shout aaaaa. mungkin org terdekat tahu kot cara aku jerit tu macam mana hahaha luls. Even, sometimes kita menangis or sedih bcuse someone yang kita sayang. Kadang tu bukan dia buat pun, tapi menangis sendiri hahaha that is so me. Rasa sedih sendiri, rasa lain sendiri, touching sendiri, menangis sendiri. Benda biasa tuu. Tak semena mena je boleh menangis. That moment bilaa tgh cerita2 dkt fara "ra, aku sedihh sngt tau waktu tuu. taktau dah nak cakap and nak buat macam mana." then she will rep "pastu nangis kan. mcm lah aku tak kenal" and kalau najwa pulak "jangan lah nangis :( " same to nawwar hahahahaha yeah thats my girl. Tak sempat lagi habiskan ayat and dia yang pandai pandai sambung. Lately ni lagii aaa rasa sensitive ni membuak buak. Rimas tau tak dgn diri sendiri. Pastu sat g ada orang bahan buat suara aku tsk tsk hahahahaha.. ee dah ah, syok sendiri aku ni. I wish awak balik cepat please. Ah cara macam org tu pergi mana kau ni tira. Eh wait, mcm mcm lari topik je..... okay mmg sedihkan bila kita selalu doa untuk kebahagian bersama and the last kita or dia wth someone else mcm dalam petikan twitter tuu. Tapi, siapa tahu kan? Kerja Dia. Dia tahu apa yang terbaik untuk hambanya. Tapi, apa yang aku tahu.. kita jangan berputus asa. Bcs know what? He always listen and doalah sentiasa agar Dia memakbulkan permintaan kita semua. Amin. Never give up on praying. Keep praying gaisss. 


ya Allah, kau jagakan dia untuk aku *sambil sebut nama* amin.
Semoga Allah mencintaimu dan Dia jugalah yang membuatkan engkau mencintaiku.